Kies je TV Familie-abonnement

TV Familie

1,25 per week
46% KORTING
Welkomsttarief

Veelgestelde vragen

Je krijgt jouw magazine elke woensdag gratis thuisgeleverd door de post of de door jou gekozen rondeman. Indien je ervoor kiest om jouw magazine af te halen bij jouw vaste krantenwinkel kan je de nieuwste editie ophalen op woensdag afhankelijk van de openingsuren van de desbetreffende krantenwinkel. 

Na afloop van de gekozen looptijd loopt jouw abonnement vanzelf verder voor onbepaalde duur aan het standaardtarief, tenzij anders vermeld. Vanaf dan is jouw abonnement op elk ogenblik opzegbaar door te bellen naar onze lezersservice (02 454 25 93 - tijdens de kantooruren), minimaal 2 weken voor de start van de volgende looptijd (van jouw betaling), zo stoppen wij op tijd jouw abonnement.

Betaling vindt plaats door middel van een domiciliëring. Door jouw rekeningnummer in te vullen bij de gegevens in het bestelproces, geef je toestemming voor domiciliëring van het afgesproken bedrag per betalingstermijn. 

Bij TV Familie heb je de keuze uit één, twee of drie jaar. Bij drie jaar krijg je de hoogste korting én profiteer je het langst van het aanbod. Na de gekozen looptijd gelden de standaardtarieven.

Na de gekozen looptijd geldt het onderstaande tarief vanaf 01/01/2022


TV Familie € 9,95 per maand

Ja, dit kan. Je kunt een andere bezorgdatum kiezen in het bestelformulier.

Het digitale magazine kan je raadplegen via de site of via de app. De nieuwste editie is elke woensdag vanaf 5u beschikbaar.

Helaas kan je geen abonnement in het buitenland bestellen. Je kan er wel steeds voor kiezen om TV Familie digitaal te lezen. 

Surf naar de klantendienst of contacteer ons telefonisch op 02 454 29 12 van maandag tot vrijdag van 8 tot 17 uur en op zaterdag van 9 tot 13 uur.