Covid-19: Wij zijn er om je te helpen.

Onze helden van TV Familie staan nog steeds voor je klaar! Via telewerk, zoals velen onder ons, zullen ze je helpen en vragen beantwoorden. Neem zeker een kijkje op de veelgestelde vragen voor een antwoord op al jouw vragen. Draag zorg voor jezelf en elkaar en vooral #blijfinuwkot.
#wijzijnervoorjou #samentegencoronaheart

Wenst u abonnee te worden?

Leuk dat u overweegt om abonnee van TV Familie te worden! Voor een overzicht van onze lopende aanbiedingen kunt u surfen naar onze abonnementspagina. Daar kunt u intekenen op de gewenste formule.

Toch nog vragen? Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op het nummer 02/454.29.56 (ma.-vr. 8 - 18 u. | za. 8 – 13 u.).

Bent u bestaande abonnee?

Indien u bestaande abonnee bent, kunt u onder bepaalde voorwaarden intekenen op één van onze lopende aanbiedingen. De voorwaarden zijn de volgende:

  • Uw huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden
  • U verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 24 of 36 maanden)

Indien u aan deze voorwaarden voldoet, kunt u surfen naar onze abonnementspagina. Daar vindt u een overzicht van al onze lopende aanbiedingen. U kunt vervolgens intekenen op de gewenste formule. Wij zorgen ervoor dat deze nieuwe formule mooi aansluit op uw huidige formule.

Weet u niet zeker of u aan deze voorwaarden voldoet? Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op het nummer 02/454.29.56 (ma.-vr. 8 - 18 u. | za. 8 – 13 u.).

Nieuw abonnement abo Abonnement bestaande abonnee abonnee Nieuwe abonnee intekenen bestellen

Veelgestelde vragen

U kunt als bestaande abonnee ook genieten van één van onze promoties, mits aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

- Uw huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden

- U verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 18, 24, .. maanden)

Voldoet u aan deze voorwaarden of wilt u weten of u aan deze voorwaarden voldoet? Bel ons op het nummer 02/454.29.56.

Indien uw huidig abonnement nog langer dan 6 maanden loopt, kunnen we uw nieuwe aanvraag helaas niet laten doorgaan. We raden u aan om ons minstens 1 maand voor het einde van uw abonnement te contacteren. Onze klantendienst kijkt op dat moment graag de mogelijkheden voor u na.

Alle lopende promoties vindt u hier.

Wanneer u als bestaande klant intekent op een nieuw abonnement krijgt u automatisch een nieuw abonneenummer. Dit zorgt er voor dat we u de correcte informatie (brieven en mails) kunnen bezorgen over de nieuwe formule. U blijft bij ons in het systeem uiteraard herkenbaar als bestaande en trouwe klant. 

Contactformulier Nieuw Abonnement

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.