Mis niets van TV Familie tijdens uw vakantie!

U gaat op vakantie, maar wilt uw magazine blijven verder lezen? Dat kan!

Vier mogelijke opties

>> Uw abonnement blijft gewoon doorlopen en uw digitale toegang blijft actief.

>> Uw abonnement blijft gewoon doorlopen en uw digitale toegang blijft actief.

>> Uw abonnement blijft gewoon doorlopen en uw digitale toegang blijft actief.

>> Uw abonnement wordt verlengd met de periode dat u op reis bent. U ontvangt noch het papieren noch het digitale magazine.

 

  • Geef uw vakantieperiode minimum een week op voorhand door.
  • Uw abonnement kan onderbroken worden voor een minimumperiode van een week. 
  • U ontvangt een bevestigingsmail van uw aanvraag.

 

Doorsturen naar het buitenland

Uw magazine kan doorgestuurd worden naar een buitenlands vakantieadres. Hierbij dient u wel rekening te houden met extra portkosten. Bovendien zal het magazine geleverd worden door een buitenlandse postdienst. Het is daarom mogelijk dat u het magazine pas later of niet ontvangt. We raden u aan om tijdens uw vakantie gebruik te maken van de digitale toegang van uw abonnement en de papieren levering te onderbreken.

Uw magazine toch doorsturen naar een buitenlands vakantieadres? Raadpleeg dan eerst even de portkosten.

 

Vakantieservices Holiday Leveringsvoorwaarden Leveringsvoorwaarde Voorwaarde vakantie doorgeven doorsturen levering stopzetten stopzetten op reis vakantie

Veelgestelde vragen

Uw abonnement kan tijdens uw vakantie voor een minimumperiode van 1 week onderbroken worden of doorgestuurd worden naar een ander adres in België of in het buitenland. U kunt eenvoudig uw keuze en vakantieperiode doorgeven. U hebt volgende keuzes:

  • Uw abonnement stopzetten tijdens uw vakantie: uw abonnement wordt dan verlengd met de periode dat u op reis bent.
  • De levering van uw magazine onderbreken en digitaal blijven verder lezen. De digitale toegang blijft actief en uw abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
  • Het magazine laten bezorgen bij een vriend of familielid in België. De digitale toegang blijft actief en uw abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
  • Het magazine laten doorsturen naar een vakantieadres in België. De digitale toegang blijft actief en uw abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
  • Het magazine laten doorsturen naar een vakantieadres in het buitenland. De digitale toegang blijft actief en uw abonnement blijft bijgevolg doorlopen.

U ontvangt van uw aanvraag nog een bevestigingsmail. We vragen om elke wijziging minstens 1 week op voorhand door te geven zodat onze klantendienst dit tijdig kan verwerken.

In de drie laatste gevallen kunt u het magazine ook digitaal blijven lezen. Meer info over digitaal lezen vindt u hier.

Uw magazine kan doorgestuurd worden naar een buitenlands vakantieadres. Hierbij dient u wel rekening te houden met extra portkosten. Bovendien zal het magazine geleverd worden door een buitenlandse postdienst. Het is daarom mogelijk dat u het magazine pas later of niet ontvangt. We raden u aan om tijdens uw vakantie gebruik te maken van de digitale toegang van uw abonnement en de papieren leveringen te onderbreken. Sinds 15 juni 2017 worden er in het buitenland (binnen Europa) ook geen roamingkosten meer aangerekend, waardoor u zonder extra kosten ook kunt surfen via uw mobiel internet.

De portkosten voor het doorsturen van het magazine naar het buitenland zijn de volgende:

  • binnen Europa: 
    buurlanden: 2,75 euro per exemplaar
    niet buurlanden: 3 euro per exemplaar
  • buiten Europa: 3,50 euro per exemplaar